Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:56:45+01:00
2010-03-11T17:01:55+01:00
20% = 0.20
a ustnie tzw. że liczymy 20% z liczby i potem to odejmujemy np.
Cena czegoś tam wynosiła 50 zł. Obniżono ją o 20% ile teraz kosztuje coś tam ?
20% z liczby 50 liczymy tak :
20% x 50 = 1000 = 10
............______
.............100

(Tak ułamek zapisałam)

I teraz odejmujemy: 50zł- 10zł = 40zł

Cena czegoś tam wynosi 40zł.

Mam nadzieję że już wszystko jasne :) liczę na naj :)