Odpowiedzi

2010-03-11T16:59:47+01:00
1. Można tworzyc specjalne rezerwaty .
2. Parki gdzie będa latały swobodnie.
3. Dokarmiac je.
4. Nie niszczyc gniad ani ich "domów' .
5. Nie zabijac .


:)
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:01:06+01:00
Cześć
btw co do rozwiazania. jestem ornitologiem wiec mysle ze moja odpowiedz bedzie nie mowie ze najlepsza tylko najbardziej wiarygodnai napisana przez "specjaliste"...
a więc:
-zakładanie budek legowych
-budowa sztuczych gniazd dla ptaków drapieznych
-w srogie zimy dokarmianie (w lecie nie jest koniecznie a wrecz szkodliwe)
-obraczkowanie by poznac lepiej zwyczaje.
- lepsze i mądrzejsze tworzenie obszarów gdzie w czasie lęgów bedzie zabronione wejscie (jest taka ustawa w Piolsce ale mało przestrzegana)
15 4 15
2010-03-11T17:33:52+01:00
Moimi propozycjami na ochronę ptaków jest, np. budowa sztucznych gniazd,
Innym sposobem może być też np. budowa nowych parków narodowych i rezerwatów, hodowla ptaków w ogrodach zoologicznych.
Duże efekty przyniósłby zakaz odstrzału ptaków w niektórych miesiącach, a także ochrona ich naturalnych środowisk. Przydatne było by objęcie jeszcze kilku gatunków ochroną prawną i nakładanie kar pieniężnych za ich odstrzał. Sposobem, które może zrobić każdy człowiek w czasie zimy jest chociażby dokarmianie ptaków, które u nas pozostały.


Liczę na najjj ;ddd !
5 4 5