Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:01:27+01:00
Mam nadzieję, że tam jest 3/4 a pytanie to ile zostało do przeczytania.

320*3/4=960/4=240
320-240=80
Odp. zostało do przeczytania 80 stron
1 4 1
2010-03-11T17:04:54+01:00
³/₄×320=⁹⁶⁰/₄=240 - tyle już przeczytała
320-240=80-tyle zostało jej do przeczytania
odp:Do przeczytania Asi zostało jeszcze 80 stron.

prosze o naj.
1 5 1
2010-03-11T17:05:16+01:00
3/4 razy 320 po skrólceniu to będzie 240 po odjęciu 320-240=80
a więc zostało jej jeszcze 80 stron
1 5 1