Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:04:39+01:00
Nie mam wymarzonego partnera, moim zdaniem poprostu nie ma idealu, dopiero gdy sie kogos pozna mozna wiedziec czy jest on tym jedynym, czy wlasnie takie wnetrze kochamy, nie liczy sie czy to brunet, blondyn, niebieskie oczy czy brazowe. Ludzie reprezentuja siebie przede wszystkim slowem i osobowoscia , a nie wygladem . Duzo dziewczyn zachwyca sie jak zobaczy Taylora Launtera bez koszulki , ale wiedza ze on i tak nigdy nie bedzie ich, chyba ze ktos ma obsesje . Nie warto szukac idealu, bo przez to nie dostrzegamy osob ktore naprawde nas kochaja .
2010-03-11T17:09:51+01:00
Mój wymarzony partner musiałby być dosyć wysoki i szczupły.Oczywiście ładny szatyn o piwnych oczach.Wysportowany ale nie lubię gdy za bardzo umięśniony.Oczywiście też nie może nie mieć w ogóle mięśni.Chcę aby miał wnętrze,był czuły i zawsze mnie kochał.Nie może być zimny i nie kochać mnie.Najbardziej chce jednak aby był mi oddany i kochał mnie do końca życia nigdy mnie nie zdradził ani nie skrzywdził.Musi być także odpowiedzialny i musi umieć utrzymać rodzine aby dobrze było mi w życiu.Ważne jest także aby był romantyczny i nie szukał innych dziewczyn nigdy.Własnie tak wyobrażam sobie mojego wymarzonego chłopaka.


nie wiem czy o to ci chodziło ale jeżeli tak to cieszę sie ze mogłam pomóc mam nadzieje ze ci sie opi ten spodoba..:)