Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:05:00+01:00
ZAPROSZENIE
Mamy zaszczyt zaprosić państwa na coroczny PIKNIK RODZINNY, który odbędzie się w naszej miejscowości Niedrzwicy Dużej.
Impreza rozpocznie się 13 marca 2010 roku, o godz. 15:00, na placu (możesz napisać np. placu przed Szkołą Podstawową nr 88, na placu głównym, itp.)
Przewidziane dużo atrakcji, m.in. grill, loteria fantowa, pokaz sztucznych ogni. Atrakcją imprezy będzie koncert zespołu (nazwa).

Serdecznie zapraszamy !
Urząd miasta (nazwa miasta).

nie wiem czy o takie coś ci dokładnie chodziło : )
10 3 10
2010-03-11T17:06:03+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańcow Niedrzwicy Dużej na rodzinny piknik, ktory odbedzie sie dnia 22.03.10r. o godz. 16.00 w ______________.
Serdecznie zapraszam
______________
3 3 3
2010-03-11T17:07:19+01:00
zaproszenie
serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców Niedrzwicy Dużej na piknik rodzinny. Jest przewidziane wiele atrakcji np. Jazda konna, bufet, występ największej gwiazdy polskiego Disco polo - Etny, oraz dyskoteka do godziny 24.00.
Festyn odbędzie się w parku dnia 45 kwietnia o godz. 13.30 serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych

.......................
4 4 4