Odpowiedzi

2010-03-11T17:03:23+01:00
Beczka o średnicy 60 m i wysokosci 1m ma ksztral walca. Ile litrów wody zmiesci sie w tej beczce?

d=60
r=30
Pp=30²π=900*3,14=2826
V=30²*π*1=900*3,14=2826m³=2826000dm³=2826000l

zmiesci sie 2826000l wody
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:08:32+01:00
Średnica: 60 m
R=30 m
H= 1 m
V=πr²*h
V=π30²*1
V=900*3,14=2826m³

trzeba teraz zamienić:
1m³=1000 litrów
2826000 litrów