Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T12:19:11+02:00
Myśle że powinno się znależć to ze powinnaś/eś napisać czy było by mu miło że tak by ktoś z nim postępował moze jakas nagroda dla niego za ogien co to tylko moge powiedziec
1 5 1
2009-10-24T12:21:57+02:00
-zalety ludzi
-po co ludziom potrzebny ogień
-może być podchwytliwy tekst do Zausa na temat tego że będzie miał więcej poddanych wiernych jego życzeniom
-co danie ludziom ognia zmieni dla Zeusa
-dlaczego warto dać ludziom ogien i co sie moze stac gdy go nie dostaną
-napisz ze bez ognia ludzie nie przetrwają
1 5 1