Odpowiedzi

2010-03-11T17:08:06+01:00
1.basketball,volleyball
2
3swim, run
4ski,snowboard
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:15:57+01:00
1
football
basketball
2
gymnastics (gimnastyka)
ping pong
weightlifting(podnoszenie ciężarów)
3
swimming
cycling (kolarstwo)
4
skating (łyżwiarstwo)
skiing(narciarstwo)
2 3 2
2010-03-11T17:49:46+01:00
1. Handball, Volleyball
2. Gymnastics, Body-building
3. Horse-riding, Golf
4. Skating, Lugeing (saneczkarstwo)