Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:21:56+01:00
Ponieważ ta miejscowość jest na równiku i tam są deszcze zenitalne. Na równiku jest niż.
Jest również cyrkulacja powietrza, bo powietrze z nad równika przemieszcza sie ku zwrotnikom i powraca jako pasat.
3 4 3
2010-03-11T18:19:17+01:00
Ponieważ panuje tam klimat równikowy cechujący się dużymi ilościami opadów, wysokimi temperaturami i małymi amplitudami rocznymi.
7 4 7