1. Napisz ogłoszenie o konkursie na rysunek satyryczny , którego temetyka bedzie dotyczyła życia szkoły.


Lub.


2. Napisz zaproszenie dla rodzicow , uczniów oraz grona pedagogicznego z okazji przedstawienia teatralnego "STOP PRZEMOCY"



napiscie na jeden albo drugi temat ^^ z góry dziekii;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:11:04+01:00
Mam zaszczyt zaprosić rodziców, uczniów i grono pedagogiczne na przedstawienie teatralne "STOP PRZEMOCY". Odbędzie się ono dnia 22.05.2010r. o godzinie 12.20 w Szczecinie w zamku.

.....................
2010-03-11T17:11:13+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam rodziców, uczniów i grono pedagogiczne na przedstawienie teatralne pt. ,,Stop przemocy". Odbędzie sie ono o godz. 17.00 w Teatrze Wielkim w Łodzi. Bedzie nam miło państwa gościć.
Dyrektor Teatru
2010-03-11T17:11:54+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam rodziców, uczniów oraz grono pedagogiczne na przedstawienie teatralne w naszej szkole które odbedzie się 20.03.2010r. o godź. 16.00 w szkole(tu podaj nazwę swojej szkoły) przy ulicy (podaj ulicę).
Tu się podpisz :)