Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T12:33:20+02:00
A]pole koła=πr² 100πm²=πr² obie strony dzielisz przez π-i masz 100m²=r² r=√100 r=100m b] p=πr² 9/16πmm²=πr² obie strony dzielisz przez π-wiec 9/16mm²=r² r=pierwiastek z 9/16 r=¾mm
2009-10-24T12:37:11+02:00
A)
P = πr²
πr² = 100π / :π
r² - 100
r = 10
[ponieważ 10² jest 100]

b)
P = πr²
πr² = 9/16 π / :π
r² = 9/16
r = ¾
[ponieważ (¾)² jest 9/16]

;)