Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:22:14+01:00
Olek ma 18kg cukierków a ola ma 10 kg więcej niż olek ale basia ma od oli i olka razem wziętych cókierków o 19kg ile kg ma ola ile cokierkow ma basia a ile ola i b baia rzaem

olek - 18 kg
ola - 10 +18 28 kg
basia - 18 + 28 = 46 kg
basia ma 46 kg
ola + basia
28 + 46 =74 kg


baska i olka maja razem 74 kg cukierkow
2010-03-11T17:22:36+01:00
18kg+10kg=28kg
18kg+28kg=46kg
46kg+19kg=65kg
28kg+65kg=93kg
odp: Ola ma 28 kg cukierków, Basia ma 65 kg cukierków, a Ola i Basia razem mają 93 kg cukierków.
2010-03-11T17:24:21+01:00
Ola ma 28kg,Basia ma 47kg a razem mają 75kg