Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:13:43+01:00
Według mnie napisanie takiej biografii nie jest możliwe. Są to postaci występujące tylko w mitach. Mit jest legendą, która zawiera ziarnko prawdy więc są słabym źródłem do potwierdzenia istnienia tych osób. Tak samo opowieści o konkretnych bohaterach jest mało i pokazują tylko niektóre cechy.
2 4 2
2010-03-11T17:14:42+01:00
Jest to niemożliwe, ponieważ Odyseusz, tak samo jak i Herlakes to stwożenia mityczne. Oznacza to, że są one zmyślone. Ne można napisać o nich biografi, ponieważ autor mugł sobie wszystko wymyślić i pozmieniać. Biografia to coś co opowiada o życiu człowieka(czasem zwierzęcia) i faktach, a sama nazwa, że to są stwożenia mityczne to mity, a nie rzeczywistość.

Liczę na naj.;)
6 2 6
  • Atr
  • Początkujący
2010-03-11T17:15:46+01:00
Pewnym sensie tak ale tylko wedlug przekazow mitologiczych obecnie ludzie oga okreslic czas trwania wojny trojanskiej i tesz zapewne okres podrorzy odyselusza . jest to bardzo trudne ale tak mazna napisac biografie osoby mitologicznej
PS skat mamy pewnosc ze czlowiek imieniem odyselusz nie zyl w tamtych czasach i nie podzruzowal choc jebo przygody mogly byc w polowie prawdziwe ale pamietaj ze homer itp prubowal zachecic ciekawymi podruzami swoich bochaterow
3 3 3