Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:13:47+01:00
STOWARZYSZENIE DO SPRAW POMOCY UCZNIOM SZKOLNYM W UZYSKIWANIU SWOICH PRAW.
cele:
-pomoc gnębionym uczniom przez nauczycieli
-pomoc w lepszym dostepie do wycieczek
-zmiana zachowan nauczycieli np. choc podstawowy szacunek dla uczniow
skąd puieniadze:
myślę ze niektórzy uczniowie oddadza choc czesc swopich kieszonkowego
:)
9 4 9
2010-03-11T17:15:57+01:00
- Fundacja Nigdy nie będziesz sam
- pomoc dzieciom chorym na raka oraz choroby serca
- Pieniądze będą pozyskiwane od lokalnych przedsiębiorców, będą organizowane różnorodne aukcje, festyny i koncerty z których dochód zostanie przekazany na fundację. Liczymy również na życzliwość ludzi, którzy mogą wpłacać pieniądze na konto.
5 2 5
2010-03-11T17:26:06+01:00
Ja bym wymyślił fundacje dla bezrobotnych pieniądze wezmę z uni a cel zwiększenie miejsc pracy

lub fundacje piękne marzenia kasa też z uni a cel realizować marzenia chorych dzieci
4 1 4