Wpisz w miejsca kropek odp. jednostki objętości( cm³ m³ dm³ mm³ km³):
krde do tablicy objętosc 20......
powietrze w sali lekcyjnej-objetośc.250.............
grafit w ołówko-obj. .120....................
gumka do mazania obj. 12.........
morze bałtycikie obj.-21 700. ................
deska podłogowa-obj. 6 ............
łza-objętośc 35 ........

3

Odpowiedzi

2010-03-11T17:16:33+01:00
Po zastanowieniu wydaje mi się, że:
krde do tablicy objętosc 20...cm³...
powietrze w sali lekcyjnej-objetośc.250.....m³........
grafit w ołówko-obj. .120.......mm³ .............
gumka do mazania obj. 12...cm³......
morze bałtycikie obj.-21 700. ....km³............
deska podłogowa-obj. 6 .....dm³.......
łza-objętośc 35 ..mm³.....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:19:47+01:00
Kreda do tablicy objętość 20 cm³
powietrze w sali lekcyjnej-objętość.250dm³
grafit w ołówku-obj. .120 mm³
gumka do mazania obj. 12 cm³
morze bałtyckie obj.-21 700 km³
deska podłogowa-obj. 6 m³
łza-objętość 35 mm³

proszę o najlepsze :)mam nadzieje że dobrze gdyby było źle to nie zgłaszaj spam tylko mi napisz to coś wymyśle ;)
2010-03-11T17:30:16+01:00
Kreda do tablicy objętość 20 cm3
powietrze w sali lekcyjnej-objętość.250dm3
grafit w ołówku-obj. .120 mm3
gumka do mazania obj. 12 cm3
morze bałtyckie obj.-21 700 km3
deska podłogowa-obj. 6 m3
łza-objętość 35 mm3