Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:17:04+01:00
A
0.6- 0,3 +1,2= 1,5
B
14+6,2 -7,8 -15,3 -0,1= -1
C
-6 -7,2 +1,5 -3 +0,34 = -14, 36

prosze xD
2010-03-11T17:17:57+01:00
2010-03-11T17:28:37+01:00
\-kreska ułamkowa

a) 3/5+(-0,3)+(-1,2) = 0,6 -0,3 - 1,2 = 0,3 - 1,2 = -0,9
b) 14 -(-6,2)+(-7,8)-(+15,3)-(0,1) = 14 + 6,2 - 7,8 - 15,3 - 0,1 = 18,2 - 23,2 = 5
c) -6+(-7,2)-(-1,5)+(-3)-(-0,34)= - 6 - 7,2 + 1,5 - 3 + 0,34= -13,2 -1,5 + 0,34=
= -14,70 + 0,34 = -14,36