Odpowiedzi

  • Atr
  • Początkujący
2010-03-11T17:20:44+01:00
Odwaga bo nie bal ssie
odpowiedzialnosc ratowal nel
25 2 25
2010-03-11T17:22:27+01:00
- dobry opiekuńczy , poniewaz opiekowala sie Nel
- rozumował logicznie , poniewaz rozumiał w jakiej są sytuacji
- odważny , poniewaz zabił lwa i chodził na polowania
- religijny , poniewaz nie przyją religi Smaina
- dotrzymywał obietnic , ponieważ kiedy cos obiecał to tak było
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:22:47+01:00
1. szczery, bezpośredni, życzliwy - przyjaźnił się z Arabami, z szacunkiem odnosił się do wszystkich ludzi bez względu na rasę i pochodzenie ( postepowanie wobec Kalego i Mei )
2. opiekuńczy, troskliwy - opiekował się Nel, pocieszał ją, myślał o jej bezpieczeństwie
3. szlachetny, ofiarny - odmawiał sobie jedzenia dla dobra Nel, oddał jej ostatni łyk wody, osłonił ją przed uderzeniem Gebhra
4. wytrzymały, wytwały - doskonale znosił trudy podróży
5. zaradny, przktyczny, pomysłowy - wysyłał latawce, radził sobie z trudami i niebezpieczeństwami, uwolnił słonia
6. odważny, dzielny, bohaterski - zabił swoich prześladowców, nie lękał się Mahdiego, wyruszył sam w nocy po lekarstwo dla Nel
7. na początku chełpliwy i trochę zarozumiały - lubił sie przechwalać


48 4 48