Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:16:27+01:00
Technik budownictwa
zatrudnienie na budowach
srednie
technikum budownictwa w warszawie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:18:52+01:00

'' Fryzjerstwo''To zawód wymagający poczucia szyku i mody
Perspektywami zadrudnienia Jest umiejętność dobierania fryzur
i ich odpowiednich kolorów.Zarobki są solidne od 3000 zł do
6000zł.Aby pracować jako fryzjer trzeba ukończyć szkołę
stylu i poczucia mody
Myśle że pomogłam