Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:17:37+01:00
Hehhe ja też to mam zrobić;)

1922- Mussolini przejmuj władzę we Włoszech
1933- Hitler zostaje kanclerzem Niemiec, czyli premierem rządu niemieckiego.
1938- wystąpienie Hitlera przeciwko Austrii i Czechołowacjii, doprowadzając do likwidacjii tych państw.

Dasz najlepszą dobrze jest;)
17 5 17
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:21:44+01:00
1922- zawarto układ w Rapallo oraz Rosja stała się ZSRR
1933- 30 stycznia Hitler doszedł do władzy
1938- Austria oraz Sudety zostały włączona do III Rzeszy, odbyła się konferencja w Monachium, oraz odbyła się noc kryształowa z 9/10 XI