Odpowiedzi

2010-03-11T17:22:52+01:00
A=4cm
^2 znaczy dokwadratu
^3 do potęgi 3
* mnożenie

P=6*a^2
P=6*4^2
P=6*16
P=96 cm^2

V=a^3
V=4^3
V=64 cm^3
pozdrawiam:)
2010-03-11T17:24:00+01:00
Oblicz pole powierzchni całkowitej i objętość czworościanu foremnego o krawędzi długości a=4cm.

P=a²√3
P=4²√3
P=16√3

V=a³√2:12
V=4³√2:12
V=64√2:12
V=16√2/3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:24:56+01:00
Pp=√3*a²
Pp=16√3 cm²

V=√2/12 * a³
V=√2/12 * 64
V=16√2/3