Odpowiedzi

2010-03-11T17:27:57+01:00
Mam ta książkę lecz na tej stronie tych zadań nie ma nie pomyliłaś się ???
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:30:02+01:00
5/180
x - zarobki miesieczne pana Kowalskiego
x+200 - zarobki miesieczne pani Kowalskiej
razem 48000 : 12 = 4000

12x+12(x+200) = 48000
12x +12x+2400 = 48000
24x + 2400 + 48000 || -2400
24x = 45600
x = 1900

zarobki pana Kowalskiego 1900
-||- Kowalskiej 2100

6/180
x - cena za lody
2x - cena za napoje
2x - 5 - cena za slodycze
cena za upominki 15
zgubione pieniadze 10
razem 80
x + 2x + 2x -5 +15 + 10 =80
5x - 20 = 80
5x = 60
x = 12

8/180

cena molego haczyka x
cena duzego x + 0.07
ilosc duzych 8
ilosc małych 6
razem 3.50

8(x+0.07) + 6x =3.50
8x + 0.56 + 6x =3.50
14x + 0.56 =6.50
14x = 2.94
x = 0.21
2 1 2