Są to zadania matematyczne a raczej przyklady odejmowania i dodawania ulamkow TO JEST BARDZO PILNE PROSZE ROZWIASZCIE!!Prosze żeby to rozpisac!!!
a)²⁵₃₆-⁵₉+¹₂=
b)¹₃+²₅+⁹₁₀=
c)⁴₁₅-¹₆+⁴₅=
d)4³₁₄-2⁸₃₅=
e)3¹₄-2⁵₁₈=
f)6¹₁₆-2⁹₄₀=
tego nie trzeba rozpisywac
a)¹⁰₁₁-²₃=
b)¹⁰₁₁-³₄=
c)¹³₁₅-²₃=
d)¹³₁₅-³₄=
błagam rozwiascie ułamki macie na dole!!TO BARDZO PILNE!!!


2

Odpowiedzi

2010-03-11T17:37:05+01:00
A) = 25/36 - 20/36 + 18/36 = 23/36
b) = 10/30 + 12/30 + 27/30 = 49/30 = 1 19/30
c) = 8/30 - 5/30 + 24/30 = 27/30 = 9/10
d) = 295/70 - 86/70 = 209/70 = 2 69/70
e) = 117/36 - 82/36 = 37/36 = 1 1/36
f) = 101/80 - 178/80 = (-77/80)


a) = 30/33 - 22/33 = 8/33
b) = 40/44 - 33/44 = 7/44
c) = 13/15 - 10/15 = 3/15
d) = 52/60 - 45/60 = 7/60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:44:55+01:00
A)²⁵₃₆-⁵₉+¹₂=²⁵₃₆-²⁰₃₆=⁵₃₆
b)¹₃+²₅+⁹₁₀=¹⁰₃₀+¹²₃₀+²⁷₃₀=⁴⁹₃₀=1¹⁹₃₀
c)⁴₁₅-¹₆+⁴₅=⁸₃₀-⁵₃₀+²⁴₃₀=³₃₀+²⁴₃₀=²⁷₃₀
d)4³₁₄-2⁸₃₅=⁵⁹₁₄-⁷⁸₃₅=²⁹⁵₇₀-¹⁵⁶₇₀=¹³⁹₇₀=1⁶⁹₇₀
e)3¹₄-2⁵₁₈=¹³₄-⁴¹₁₈=¹¹⁷₃₆-⁸²₃₆=³⁵₃₆
f)6¹₁₆-2⁹₄₀=⁹⁶₁₆-⁸⁹₄₀=⁴⁸⁰₈₀-¹⁷⁸₈₀=³⁰²₈₀=3⁶¹₈₀


a)¹⁰₁₁-²₃=⁸₃₃
b)¹⁰₁₁-³₄=⁷₁₁
c)¹³₁₅-²₃=³₁₅
d)¹³₁₅-³₄=⁷₆₀