Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:24:55+01:00
Zapylenie- przeniesienie pyłku z pręcika na znamię słupka.
zapłodnienie- połączenie się jąder komórek rozrodczych.
wiatropylność- rozsiewanie i przenoszenie pyłku przez wiatr.
2010-03-11T17:25:04+01:00
Zapylenie-jest to proces ktory robi osa
zaplodnienie-polaczenie komorki jajowej z plemnikiem
wiatronasiennosc-przenoszenie nasion przez wiatr
wiatropylnosc przenoszenie pylku przez wiatr
2010-03-11T17:25:43+01:00
Zapłodnienie - połączenie komórki żeńskiej i męskiej
Zapylenie - przeniesienie ziarna pyłku na znamię słupka
Wiatrosiewność - rozprzestrzeniania zarodników grzybów oraz zarodników, nasion za pomocą wiatru
Wiatropylność - zapylenie kwiatów przez wiatr