Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:23:06+01:00
W lewym rogu na górze napisać miejscowość i datę.
Później akapit i napisac co sie stalo.
W rozwinięciu (oczywiscie akapit) dokładnie opisać sytuację.
W zakończeniu z akapitem napisać swoja opinie, odczucia na ten temat.

Myślę, że pomogłam!.:****
2 3 2
2010-03-11T17:24:30+01:00
JEST NP: WITAJCIE! ALBO cZESC !
i tekst np : Nad morzem jest super.Woda cudowna , słońce mocno grzeje.Kupiłam dużo pamiątek.Wracam we wtorek.
pozdrawiam. - Podpis (np Ala )

chodzi o coś takiego ?
2 5 2