Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:30:14+01:00
1) Bardzo Wrażliwe - krzaczkowate np. odnożyca
Średnio wrażliwe - Listkowate np. tarczownica
Mało wrażliwe - Skorupiaste np. misecznica
2)Porosty wskazują stopień zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego dwutlenkiem siarki.
Liczę na naj*
2 5 2
2010-03-11T17:35:05+01:00
1.
porosty dzielimy na krzaczkowate, skorupiaste,listkowate.

2.
Porosty są wrażliwe na tlenki siarki.
1 1 1