Jakiej liczbie jest równe każde z następujących wyrażeń:
|0.73|
|-6|
|-1⅓|
|⁶/₇|
|10|
|0|

Oblicz:
|5-0.25|
|7,8-0.9|
|1½-⅓|
|4⅚-1,25|

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
te "nawiasy" nie są od tak ale nie pamiętam co oznaczały , dlatego wrzucam ;p

2

Odpowiedzi

2010-03-12T16:12:19+01:00
|0.73|=0.73 lub -0.73
|-6|=6
|-1⅓|=1⅓
|⁶/₇|=⁶/₇
|10|=10 lub -10
|0|=0

Oblicz:
|5-0.25|=4.75
|7,8-0.9|=6.9
|1½-⅓|=7/6
|4⅚-1,25|=3i7/12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:10:49+01:00
|0.73| = 0,73
|-6| = 6
|-1⅓| = 1⅓
|⁶/₇| = ⁶/₇
|10| = 10
|0| = 0

Oblicz:

|5-0.25| = |4,75| = 4,75
|7,8-0.9| = |6,9| = 6,9
|1½-⅓| = |1,3| = 1,3
|4⅚-1,25| = |3,5| = 3,5

Te nawiasy oznaczają wartość bezwzględną, czyli odległość od 0 na osi.