Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:33:15+01:00
Obchodzone na całym świecie:
1) 1 I uroczystość Bożej Rodzicielki MAryi,
2) 2 II Matki Bożej Gromnicznej (ofiarowanie Pana Jezusa),
3) 25 III Zwiastowanie Matce Bożej (Zwiastowanie Pańskie)
4) 31 V święto Nawiedzenia NMP
5) 15 VIII uroczystość Wniebowzięcia NMP
6) 8 IX święto Narodzenia NMP
7) 8 XII uroczystość Niepokalanego Poczęcia NMP.
Obchodzone w Polsce:
8) 3 V uroczystość Najświętszej Maryi Panny Królowej i Patronki Polski
9) 26 VIII uroczystość Najświętszej Maryi Panny Jasnogórskiej.
1 5 1
2010-03-11T18:19:18+01:00
Niepokalane Poczęcie N. P. Maryi
Oczyszczenie N. M. Panny czyli M. B. Gromnicznej,
Zwiastowanie N. P. Maryi
Wniebowzięcie N. P. Maryi.
Narodzenie N. P. Maryi.



Matka Boska Różańcowa.
1 4 1