Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:33:55+01:00
Uwaga, 11 marca 2010
15 marca zostanie otwarte nowe delfinarium na ulicy (wpisz nazwę). Atrakcje są niesamowite. Delfiny świetnie wytrenowane. Nie będziecie się nudzić. Podczas seansu będzie można:
*zrobić zdjęcie z delfinem
*bawić się z zwierzętami poprzez rzucanie pilek i krązków
*za oplatą przwidujemy możliwość pływania za delfinem
Delfiny z pewnością nie pozwolą wam wyjść suche:). Serdecznie zapraszamy do nowego delfinarium "Magiczny delfinów świat".


2010-03-11T17:34:46+01:00
W Zamościu ul. Kopernika12 otworzone nowe delfinarium! Zachęcamy do jak najliczniejszego przyjści! Zobaczą Państwo u nas przeróżne odmiany delfinów oraz ich występy , można również pobawić się z delfinem pod nadzorem opiekuna! Serdecznie zapraszamy!