Odpowiedzi

2010-03-11T17:30:51+01:00
450*11,50=5175
125*28,50=3562,50
5175+3562,50=8737,50

Odp: Ze sprzedaży do kasy wpłynęło 8737,50 zł.



Pozdrawiam. :)
2010-03-11T17:31:17+01:00
450*11,5=5175 zł
125*28,50=3562,50 zł

Razem:
5175+3562,50=8737,50 zł

Odp.: Wpłynęło 8737,50 zł do kasy ze sprzedaży biletów.

:)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:32:18+01:00
450 * 11.50 zł = 5175 zł
125 * 28.50 zł = 3562.50 zł
5175 zł + 3562.50 zł = 8 737.50 zł
Do kasy wpłynęło 8 737.50 zł