Odpowiedzi

2010-03-11T17:29:03+01:00

M. dwa tysiace piaty rok
D.dwa tysiace piatego roku
c. dwa tysiace piatemu roku
B. dwa tysiace piaty rok
N. dwa tysiace piatym rokiem
Msc. dwa tysiace piatym roku
W. dwa tysiace piaty rok!
5 4 5
2010-03-11T17:29:52+01:00
M. dwa tysiace piaty rok
D.dwa tysiace piatego roku
c. dwa tysiace piatemu roku
B. dwa tysiace piaty rok
N. dwa tysiace piatym rokiem
Msc. dwa tysiace piatym roku
W. dwa tysiace piaty rok!
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:31:54+01:00
Mianownik: Kto? Co? dwa tysiące lat
Dopełniacz: Kogo? Czego? dwuch tysięcy lat
Celownik: Komu? Czemu? dwum tysiącom lat
Biernik: Kogo? Co? dwa tysiące lat
Nadrzędnik: Z kim? Z czym? dwoma tysiacami lat
Miejscownik: O kim? O czym? dwuch tysiącach lat
Wołacz: Oooo! o dwa tysiące lat!
4 3 4