Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:33:46+01:00
Zimą ubierasz się w grube ubrania ponieważ, mają one więcej powietrza w sobie, które jest bardzo dobrym izolatorem ciepła, czyli przepuszcza mało ciepła. Im bardziej "puchate" ubranie, tym wydaje się cieplejsze.
11 3 11
2010-03-11T17:40:40+01:00
Bo miedzy włoskami futra kożucha, znajduje się powietrze , które jest doskonałym izolatorem ;))

Liczę na najjjj ;dd
6 3 6