Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:30:05+01:00
Pod każdym sensem.Żyjemy w wolnym kraju mamy wolność wyboru, wolność słowa niezależnie od koloru skóry i wyznawanej Religi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:31:03+01:00
Człowiek jest istotą wolną, ponieważ Bóg dał nam wolną wolę.
Oznacza to, że to co zrobimy ze swoim życiem jest tylko naszą sprawą, że sami jesteśmy odpowiedzialni za swoje czyny i możemy robić co chcemy. Dążyć do spełniania marzeń i iść drogą do wybranego celu.