Odpowiedzi

2010-03-11T17:37:38+01:00
Wchodzę na menu daje wiadomości utwórz wiadomość wiadomości wybieram numer odbiorcy pisze treść np hej werka co jest na zadanie daje wysli i tyle
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:40:58+01:00
Wysyłanie sms-a jest bardzo proste . Najpierw wchodzimy w główne menu i szukamy koperty . Gdy już ją znajdziemy, wciskamy klawisz telefonu i jesteśmy w wiadomościach . Żeby napisać wiadomość, trzeba kliknąć "napisz wiadomość" i pozostaje nam wybór wiadomości, tekstowej lub obrazkowej . Gdy już wybraliśmy, możemy zacząć pisać to o co nam chodziło . Po zakończeniu, wciskamy "kontynuj" i wybieramy numer odbiorcy . Następnie wciskamy "wyślij" i koniec naszej misji wysłania sms-a .
1 5 1