Odpowiedzi

2010-03-11T17:34:20+01:00
Kiedy sie nie zwraca na nich uwagi i wtedy kiedy kogos obrazamy imuwimy ze nie pasuje do innych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:35:24+01:00
Ludzie czują sie niepotrzebni kiedy
-nie mają przyjaciół,
-są samotni ,
-sa niedoceniani przez innych ;( xD
-popadaja w depresje
-nie maja sensu życia
-kiedy traca najblize im osoby
-kiedy nikt i ch nie lubi xD
itp .

1 1 1