Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:35:43+01:00
* flet prosty
* flet poprzeczny
* obój
* klarnet
* fagot
* kontrafagot
* saksofon
8 4 8
2010-03-11T17:36:03+01:00
-flet
-flet poprzeczny
-flet piccolo
-saksofon
-obuj
-klarnet
-fagon
3 3 3
2010-03-11T17:38:36+01:00
To: klarnet ,obój,saksofon,flet,flet poprzeczny,fagot,kontrafagot
flet piccolo-najgłośniejszy,Saksofon altowy,Saksofon barytonowy,Saksofon sopranowy,Saksofon tenorowy,Róg Angielski
Liczę na naj:)
7 4 7