Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:37:16+01:00
Musisz sobie narysować układ współrzędnych i zaznaczyć te punkty i połączyć. Wyjdzie ci z tego równoległobok. Aby obliczyć obwód musisz podstawić wzór jak na Ob. prostokąta czyli 2a +2b.
A pole to a*b. Np. jeżeli bok się zaczyna na -2 a kończy np. w -4 to ten bok wynosi 2 itd.


Pzdr.
  • Olqs
  • Rozwiązujący
2010-03-11T17:39:15+01:00
Wierzchołek D bedzie 11,8

obwód wynosi 5 X 2 + 13 X 2 = 36