Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:42:43+01:00
A) 1 mol - 22,4 dm3
1,5 mola - x
x= 33,6 dm 3

b) 17 g- 22,4 dm3
20 g -x
x=26,35 dm3

c) 6,4 x 10 do potegi 23 - 22,4 dm3
4×10²³- x
x= 14 dm3
2010-03-11T17:50:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)
1mol CO2---------22,4 dm3
1,5mola CO2------xdm3
x=1,5*22,4
x=33,6 dm3 CO2

b)
mNH3=17u
17g NH3-------22,4 dm3
20g NH3---------xdm3
x=20*22,4/17
x=26,35 dm3 NH3

c)
6,02*10²³cząst. radonu--------22,4 dm3
4*10²³cząst. radonu-------- xdm3
x=22,4*4*10²³/6,02*10²³
x=14,88dm3 radonu