Odpowiedzi

2010-03-11T17:35:14+01:00
Ponieważ zupa jest gorętsza od oddechu (zazwyczaj oddech ma 36,6 stopni celsjusza), a ręce wystawione na zimno staja sie zimniejsze niż oddech
2010-03-11T17:36:19+01:00
Ponieważ zimą ręcę mają niższą temperaturę niż nasz oddech , a w zupa ma wyższą temperaturę niż nasz oddech
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:37:37+01:00
Jeżeli nasze ręcę są zimne,to dmuchając w nie ogrzewamy je.
To dlatego gdyż powietrze w naszej buzi jest cieplejsze od rąk i dlatego je ogrzewa.

Jeżeli mamy gorącą zupę to dmuchajac w nią schładzamy ją.
To dlatego ,ze powietrze w naszej buzi będzie zimniejsze od zupy i dlatego ją ostudzi.



Proszę>^^<