Odpowiedzi

2010-03-11T17:35:49+01:00
Tak, Chrześcijanie walczyli w Koloseum. Głównie dlatego, że wierzyli w Jezusa Chrystusa i byli prześladowani.


Pozdrawiam. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:37:02+01:00
Koloseum jest to budowlna wzniesiona w starozytnym rzymie była to arena walk niewolnikow , polowania na dzikie zwierzeta. na tej arenia rowniez mordowana chrzescijan za czasow cesara nerona opisuje to w swojej skiazce henryk sienkiewicz QouVadis wiec na arenia chrzescijanie nei walczyli lecz byli tam zabijani
2010-03-11T17:37:23+01:00
Tradycja mowi iz w Koloseum mordowano chrzescijan co upamietniono krzyzem wewnatrz budowli. Od połowy XVIII wieku Koloseum jest otoczone opieka jako miejsce meczenstwa pierwszych chrzescijan