Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:39:09+01:00
Jeżeli widzę, kogoś kto grzeszy, upominam go.
Pocieszam i pomagam osobom cierpiącym.
Jestem wolontariuszką w schronisku, pomagam zwierzętom.
Pomagam starszej pani nieść zakupy, ustępuje miejsca w komunikacji miejskiej. Jeżeli ktoś prosi mnie o pomoc, zawsze pomogę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:51:39+01:00
Wiara bez uczynków jest martwa.

Człowiek, który prawdziwie wierzy w Boga i zbawcze działanie Jezusa Chrystusa ,nie pozostaje bierny.Świadomość tego, że Syn Boga oddał za mnie życie bym mogła dostąpić Królestwa Niebieskiego mobilizuje mnie do czynienia dobra.Sama wiara nie wystarczy , dlatego każdego dnia uczę się kochać w pełni drugiego człowieka i pomagać bliźnim. Ta droga czasami jest trudna, ale praca nad sobą i spełnianie dobrych uczynków, sprawia mi radość. Tylko w ten sposób mogę dać świadectwo wiary.Wierzyć to nie tylko mówić,ale kochać i działać.Modlę się o siłę i wytrwałość, aby Bóg mnie prowadził.Staram się, choć nie raz upadam, to wiem że muszę powstać i wierzyć, bo tylko dzięki wierze i miłości mam możliwość poznawania Chrystusa.To właśnie Syn boży daje mi świadectwo do bycia dobrym człowiekiem.
1 5 1