Chrześcijanie,uznający Maryję za Pośredniczkę,odmawiają modlitwę Pod twoją obronę. Jest to najstarsza znana modlitwa do Najświętszej Maryi Panny.

Rozwiąż tekst tej modlitwy,uzasadniając każdy wymieniany w niej tytuł Matki Bożej. PILNE !!! NA JUTRO!!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T17:41:28+01:00
Pod Twoją obronę uciekamy się ŚWIĘTA BOŻA RODZICIELKO( bo jest matką Jezusa) z naszych,i prośbami, racz nie gardzić w potrzebach naszych ale od wszelakich złych przygód racz nas zawsze wybawiać Panno Chwalebna i Błogosławiona.,O Pani nasza( Matko nasza) Orędowniczko Nasza(przedstawia nasze prośby Bogu) Pośredniczko nasza ( pośredniczy między nami a Jezusem Pocieszycielko nasza( pociesza nas, pomaga gdy jest źle). Z Synem Twoim nas pojednaj, Swojemu synowi nas polecaj, Swojemu Synowi nas oddawaj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:45:50+01:00
Święta Boża Rodzicielka - Maryja jest Matką Jezusa

Panno Chwalebna i Błogosławiona - jako Matka Jezusa jest chwalona i błogosławiona przez całe narody

O! Pani nasza - jest Matką Boga, czyli naszego władcy, czyli tym samym jest nasza Panią, Władczynią, Królową

Orędowniczko nasza - wypowiedziała bardzo ważne orędzie, czyli odpowiedź na Zwiastowanie Anioła oraz przekazuje nasze modlitwy Bogu

Pośredniczko nasza - jako Matka Jezusa pośredniczy między nami a Bogiem

Pocieszycielko nasza - w trudnych chwilach swoje modlitwy składamy właśnie do niej, bo Ona również cierpiała gdy straciła swojego Syna i może nas pocieszyć