Jest taki tekstPrzypowieść o Ojcu 2010-02-27 19:04:12 Kiedy się starasz zapomnieć
pamięta
kiedy nie możesz zasnąć
czeka aż się obudzisz
kiedy nie myślisz wracać
wygląda ciebie
kiedy nie widzisz wyjścia
każe otwierać wrota
kiedy umierasz z głodu
poleca nakrywać stoły
kiedy się kulisz w łachmanie
wybiera dla Ciebie szatę
gdy mówisz wstanę i pójdę
rusza naprzeciw
gdy trzesz oczy jak suche kamienie
płacze z tobą
kiedy nie śmiesz wyciągnąć ręki
oplatają cię Jego ramiona
gdy twój brat wyponi żeś odszedł
odpowie że właśnie wróciłeś

K.s.Janusz Pasierb


i mam wyjaśnić o co chodzi w tym wersie

,, kiedy nie śmiesz wyciągnąć ręki
oplatają cię Jego ramiona"

Dam najlepszą...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:41:45+01:00
W wersie tym chodzi o to,że nawet jeśli czujemy,że nie jesteśmy godni by nam udzielono pomocy,przebaczenia,to jednak ojcowska miłość jest silniejsza od posiadania rzeczy materialnych.Rodzina to podstawa,o którą należy dbać i się troszczyć,a także należy umieć wybaczać,bo tego nas uczył Jezus.
2010-03-11T17:41:49+01:00
Moim zdaniem , że kiedy masz zrobić daną rzecz, coś ci nie pozwala tego wyonać .



liczę na naaajjjj .

pzdr ^^
2010-03-11T17:41:55+01:00
,, kiedy nie śmiesz wyciągnąć ręki
oplatają cię Jego ramiona" Ten cytat pokazuje nam,że gdy przyjdziemy prosić o wybaczenie naszych win i gdy stwierdzimy,że nie jesteśmy godni nazywać się Jego dziećmi,On nam wybaczy i przyjmie nas z powrotem.