Odpowiedzi

2010-03-11T17:39:31+01:00
No i stało sie to juz koniec przybili Go. i to wszystko przez nas, przez nasze grzechy i czyny. kazde uderzenie młotem to nasz 1 grzech przez nas zginąi przez nas umiera..!
2010-03-11T17:40:02+01:00
Pan Jezus pozwolił przybić się do krzyża za nasze grzechy. Bardzo go to bolało, a mimo wszystko kochał nas z całych sił i oddał własne życie za nas.


Pozdrawiam. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:41:35+01:00
Zbawicielu, patrząc na obraz, widzę jak kat wyciąga Twoje ręce, przyciska je do krzyża i wbija wielkie gwoździe. Na głowie miałeś koronę z cierni, a w rękach i nogach gwoździe. Tak bardzo cierpiałeś. Jak mocna musiałeś nas kochać, że zgodziłeś się na takie katusze...Niektóre dzieci nie kochają drugich, kłócą sie i biją, dręczą zwierzęta...