Odpowiedzi

2010-03-11T17:38:38+01:00
W goglach jest , tak dla ułatwienia.
a
B
c
d

pzdr ^^
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:42:44+01:00
Cebula, poza niedoborami witaminy C, może uzupełniać w organizmie człowieka niedobory witamin A, B1, B2, PP,
Jabłka zawierają witaminy: C, A, B1, B2, PP i B3.
pomidor witaminy C, E, K i z grupy B.
1 5 1
2010-03-11T18:05:34+01:00
Cebula: C, E, B1, B2, PP.
Jabłko: C, A, B1, B2, PP i B3.
Gruszka: A, z grupy B oraz C.
Pomidor: C, E, PP, K i z grupy B.

Czyli zdrowe ;))
1 5 1