Odpowiedzi

2009-10-24T13:02:48+02:00
1.2^-4.64 - bliso 1/25 nie wiem jak dokładnie
2.(½^-2)^½
3.2^-1
4.2^-2
5.(0,5^3)^-3
6.(0.25^-4)^8
2009-10-24T13:05:40+02:00
1) jedna dwudziesta piąta
2) jedna druga do potęgi minus drugiej
3) 0,5
4) 0,25
5) 0,5 do potęgi trzeciej
6) 0,25 do potęgi minus czwartej


a) ¹/₂₅= (¹/₅)²
b) (¹/₂)⁻²= 2²
c) 0,5= (0,23)²
d) 0,25= (0,5)²
e) 0,5³= 0,125= (0,35)²
f) 0,25⁻⁴= (0,25)⁻²= 25²

chyba o to chodziło?;))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:06:09+02:00
1/25 = ( 1/5)²
(1/2)°² = 2²
0,5 = (√0.5)²
0,25 = ( 0,5)²
0,5³ = 0,5 x (o,5)²
(0,25)°⁴ = 4⁴ =16²