Odpowiedzi

2010-03-11T17:41:55+01:00
Tsunami wielka fala spietrzonej wody.
hipocentrum jest to ognisko trzesienia ziemi połozone głeboko pod ziemia
epicentrum jest to miejsce połozone blisko hipocentrum


licze na naj. ;* ;)
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:43:13+01:00
Epicentrum - miejsce na powierzchni Ziemi, położone nad ogniskiem trzęsienia ziemi (hipocentrum)

hipocentrum - położone w środku Ziemi źródło rozchodzenia się fal sejsmicznych.

tsunami - bardzo silna fala, która wywoływana jest zwykle wstrząsem Ziemi pod wodą.
55 4 55