Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:42:11+01:00
Wydaje mi się że na dłuższą metę nie jest to możliwe.
Oczywiście muszą osoby wiedzieć że to TYLKO przyjaźń, bo niestety często po pewnym czasie jedna ze stron będzie oczekiwała czegoś więcej.
Tak to już jest przyjaźń na dłuższą metę według mnie nie jest możliwa.
2010-03-11T17:42:45+01:00
Is the friends between the boy and the girl possible ?

chyba tak
jestem w tym dobry


A to chodzi o przetłumaczenie na j. ang to zdanie
bo to zadanie jest z języka angielskiego
2010-03-11T17:43:09+01:00
Tak, jeżeli rzadna ze stron się nie angarzuje za bardzo. Na początku przyjaźni musza szczerze porozmawiać czy liczą na przyjaźń czy coś więcej. Muszą być wobec siebi szczerzy. To chyba wszystko.


P.S. Ja nie radzę takich przyjaźni bo zazwyczaj się źle kończą!!!