Odpowiedzi

2010-03-11T17:48:40+01:00
P Trójkąta: (a x h):2
a:3 cm
h:3cm
P: (3x3):2= 9: 2 = 4,5 cm2(kwadratowy)

Pkwadratu: (e x f ) : 2
e=3cm
f=3cm
E i f są równe
P: (3 x 3) : 2= 9 cm :2= 4,5cm2
One są równe :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:42:11+01:00
A -bok trójkąta
a√3 /2 -wysokość trójkąta równobocznego
a^2√3 /4 -pole tr. równoboczengo

a√3 /2 = 3cm
a√3 = 6cm
a = 6/(√3)

a^2 = 36/3 =12
a^2√3 /4 = 12√3 /4 = 3√3
Ptr. = 3√3

b -bok kwadratu
b√2 -przekątna kwadratu
b^2 -pole kwadratu

b√2 =3
b = 3/(√2)
b^2 = 9/2 = 4,5

3√3 > 4,5

nie, pole kwadratu nie jest większe
1 5 1