Odpowiedzi

2009-10-24T13:02:39+02:00
Myślę, że była nią sama Antygona, której zabroniono pochować ukochanego brata.
1 2 1
2009-10-24T13:04:31+02:00
Według mnie jest to sama Antygona , ponieważ jej siostra się od niej odwróciła jej bracia się pozabijali i nie mogła jednego z nich pochować , lecz z miłości do brata pochowała go za co została ukarana śmiercią.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T13:15:58+02:00
Najtragiczniejsza osoba jest Antygona i Kreon poniewaz kazdy mial do wyboru jakas droge zycia i co by nie wybrali bylo by zle. Antygona chciala pochowac brata i kierowala sie sercem wobec boga sprzeciwiajac sie wladcy.Kierowala sie tez swoja madroscia wiara dobrem jednostki i miloscia. Kreon zas chcial byc dobrym i sprawiedliwym wladca.Kieruje sie rozumem,dobrem ogulu,prawami ludzkimi. Konflikt miedzy tymi bohaterami jest tragiczny nierozwiazywalny prowadzacy do kleski.
1 4 1