Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T17:49:26+01:00
5*1+5*1-10+10-2*5=5+5-10+10-10=0
10*3+45-36+87=31+9+87=126
10+1*6-71+100=10+6-71+100=45
20*20+20+20-20-20/20/20+2000=400+20-1/20+2000=420-0,05+2000=2419,95
2010-03-11T17:52:32+01:00
1. 5*1+5*1-10+10-2*5= 5+5-10+10-10=0
2.10*3+45-36+87=30+45-36+87=75-123= -48
3.10+1*6-71+100= 10+6-71+100= 16-171= -155
4.20*20+20+20-20-20/20/20+2000=4000+20+20-20-jedna dwudziesta+2000=4040-20-jedna dwudziesta + 2000=6019 i jedna dwudziesta
2010-03-11T18:02:13+01:00
A) 5 × 1 + 5 × 1 - 10 + 10 - 1 × 5 =
5 + 5 - 10 + 10 - 5 = 5

b) 10 × 3 + 45 - 36 + 87 =
30 + 45 - 36 + 87 =
75 - 36 + 87 =
39 + 87 = 126

c) 10 + 1 × 6 - 71 + 100 =
10 + 6 - 71 + 100 =
16 - 71 + 100 =
-55 + 100 = 44

d) 20 × 20 + 20 + 20 - 20 - 20 ÷ 20 ÷ 20 + 2000 =
400 + 20 + 20 - 20 - 20 ÷ 20 ÷ 20 + 2000 =
400 ÷ 20 ÷ 20 + 2000 =
20 ÷ 20 + 2000 =
1 + 2000 = 2001

Liczę na naj:)
Pozdro:)